Uanset niveau

Bliv en dygtig gymnast

Hvis du virkelig vil prøve at have luft under vingerne, er koordination, teknik, styrke, elegance og fart grundstenene i al gymnastik. Dem kan du lære i vores hal og springcenter på Agerskov. Uanset om du er til den elegante rytme, til de hårdtslående house-serier, vil være elitetumbler eller gerne vil prøve spring for første gang, har vi faciliteter og instruktører der gør dig svedig, stærk og skarp! Vi har en lang række af valgfag, så du kan få den træning du ønsker, både inden for forskellige rytmegenrer, på banen, i trampolinen og som instruktør.

Hvis du ikke har set vores springcenter, skylder du virkelig dig selv at komme og se det! Springgymnastikkens store fordel er, at den har verdens fedeste legetøj, og det har vi naturligvis også på Agerskov. Du vil både opleve tekniktræning, ”spring-ud-af-røret” og sætte både dine styrker og svagheder i fokus, så du bliver en meget dygtigere gymnast – uanset dit nuværende niveau!

Vi glæder os allerede til både træningerne, til opvisningssæsonen og til at vise dig hvorfor gymnastik er verdens fedeste sport!

Hvad siger eleverne

Afspil video om empty

valgfag

hvad kan du vælge af gymanstik valgfag på AU?

På AU har vi et hav af forskellige gymnastikvalgfag af vælge mellem.

Om du er til Spring, tumbling, dans, rytmisk grundgymnastik eller noget helt fjerde, så har vi helt sikkert et fag til dig.

Fælles­gymnastik

Vi laver gymnastik på AU!

Alle elever har obligatorisk gymnastik (4 x 60 minutter om ugen), så vi kan blive klar til at komme ud og lave opvisning.

Se vores opvisning fra sidste år herunder:

Se opvisningen her

Afspil video om empty

VERDENS FEDESTE LEGEPLADS

Rytmisk gymnastik og spring

Vi har en lang række af valgfag, så du kan få den bedste mulige træning.
Vi glæder os allerede til både træningerne, til opvisningssæsonen og til at vise dig, hvorfor gymnastik er verdens fedeste sport!

Det er mega fedt at jeg kan lave rytmisk gymnastik OG springe – jeg spiller også fodbold, og har også nogle strikketimer. Det er mega fedt, at jeg kan lave alle ting, og ikke kun kan gå én vej.

Mød underviserne i Gymnastik