Når det er bedst!

Træn fodbold på efterskole

Med valgfag, der fokuserer både på individuel udvikling, holdudvikling, teknik og taktik, kan du virkelig få gang i din fodboldtræning på Agerskov. Vi ved godt, at det er federe at vinde, og vi ved især godt, at det kan man kun, hvis man spiller sammen. Derfor fokuserer vi både på at gøre dig skarp, og på at gøre holdet skarpt, så vi kan stå stærkt til både kampe og turneringer. Udover at kunne få op til 6 timers træning om ugen, har du altid vores lækre kunstgræsbane til rådighed, og en masse fede kampe forude.

Og nårh, ja – Vil du med ind og se en fed fodboldkamp? Vi har nemlig en fodboldrejse, så du kan komme med til udlandet og være med på stadion, når de store stjerneklubber og fodboldikoner spiller på hjemmebane. Du kan læse mere om valgfagsrejser på vores hjemmeside, og kan roligt støve støvlerne af – det bliver vildt fedt!

Det er virkelig fodbold, når det er bedst!

Hvad siger eleverne

Afspil video om empty

Drenge og piger træner hver for sig

FODBOLD SOM VALGFAG

Vi startede allesammen med fodbold, fordi det var sjovt. Det er lige så vigtigt i dag, som det var, dengang vi startede. Derfor sørger vi for, at bevare legen med bolden og glæden ved boldspillet. Det danner grundlaget for vores træning, så du vil glæde dig til hver eneste træning. Selvom vi træner ofte og vi træner et fysisk spil, som giver ømme ben og svedig ryg – så skal det nemlig være sjovt. Vi glæder os til at have dig med – vi er nemlig afhængige af hinanden.

Fodbold på Agerskov Ungdomsskole

VALGFAG HVOR DU ER I CENTRUM!

Fodbold Special Træning

For at kunne stille de bedst mulige hold og kunne give vores elever og spillere de bedst mulige forudsætninger, sørger vi for at tage hånd om den enkelte. Det betyder, at du har fede muligheder for både at få nogle skarpe øjne på dine kompetencer og for at videreudvikle dem. Det handler om at gøre dig så skarp, som du kan blive. Det kan vi hjælpe med.

Fodbold faciliteter

FORDELENE VED EN KUNSTGRÆSBANE

Hvorfor kunstgræsbaner er populære, kan måske virke fjollet for nogen. Men ikke for en fodboldspiller. Med en kunstgræsbane er det nemlig muligt at spille udendørs fodbold året rundt. Vi bestræber os hele tiden på, at skabe de bedste rammer for dig – og netop derfor har vi valgt at anlægge en kunstgræsbane. Man skal aldrig gå ned på udstyr!

Og det er ikke kun fodboldspillerne, der nyder godt af de fine forhold. Skolens andre fodboldbaner aflastes, når man har mulighed for at træne på en kunstgræsbane.

Hvis det nu f.eks. regner, kan man vælge at træne på kunstgræs i stedet for en almindelig fodboldbane, da det hurtigt kan ødelægge banen.

Husk, at slå et smut forbi banen, når du kommer forbi på et besøg. Husk du kan booke en rundvisning, hvis du har lyst. Vi ses!

Følg livet på AU

Mærk stemningen, og lær os at kende på vores instagram profil
@agerskovungdomsskole

Mød underviserne i Fodbold