Camps

Bedstefar på hænder

18. oktober 2024

Børnebørn/bedste­forældre­camp – efterårsferien

Fre. 18. Okt. 24 kl. 9:00 – Søn. 20. Okt.24 kl. 14:00 Det er sejt at være på lejr med Bedste! Og det er fedt at være på aktiv ferie med børnebørnene.

26. marts 2024

Et døgn på AU

På “Et Døgn på AU” bliver du mødt af et ungt dygtigt lærerteam og af gamle elever, som alle brænder for at give dig 24 fede timer på Agerskov Ungdomsskole.
Bedstefar på hænder

2. august 2024

Børnebørn/bedste­forældre­camp – sommerferien

12. februar 2024

Gymnastikskole i vinterferien

Få 3 vilde dage i din vinterferien på Agerskov Ungdomsskole. Programmet er spækket med masser af gymnastik, Spring og mulighed for at møde en masse nye venner. Du bliver en del af fælleskabet, hvor du, det gode humør og fede fælles aktiviteter er i fokus.

2. juli 2024

Multi­camp i Sommerferien

Få 5 vilde dage i din sommerferie på Agerskov Ungdomsskole. Programmet er spækket med masser af aktiviteter, en sportsgren for fuld udblæsning og mulighed for at møde en masse nye venner. Du bliver en del af fælleskabet, hvor du, det gode humør og fede fælles aktiviteter er i fokus.

27. juli 2024

Girls Gym Camp

Come on GIRLS – nu skal vi have det sjovt! Sommerferien 2023 i uge 30 3 dage på Agerskov Ungdomsskole, hvor vi skal lave lækker gymnastik, vilde spring og de sejeste dansemoves.

30. juli 2024

Boys Camp

Just for Boys - Kun for DRENGE. Er du klar på 3 dage med sjove aktiviteter, ekstreme udfordringer og skidt under neglene. Nu har du alletiders mulighed for at være den del af noget nyt, hvor du, som dreng, er i fokus. Kun for drenge🔥

14. februar 2024

Minimulti­camp i Vinterferien 2024

Få 3 vilde dage i din vinterferie på Agerskov Ungdomsskole. Programmet er spækket med masser af aktiviteter, en sportsgren for fuld udblæsning og mulighed for at møde en masse nye venner. Du bliver en del af fælleskabet, hvor du, det gode humør og fede fælles aktiviteter er i fokus.