Hold tungen lige i munden

Til dig der vil vide mere

På denne side kan du finde alt det, som undervisningsministeriet siger vi skal have på vores hjemmeside.

Vedtægter og formål & værdigrundlag er vedtaget af skolens øverste myndighed – skolekredsen – og kan ses som skolen ”grundlov”.

Indholdsplan og UVM årsplansskema er de dokumenter der dokumenterer, at skoleåret opfylder de krav undervisningsministeriet har til et efterskoleår og holder sig indenfor efterskoleloven.

Selvevaluering, undervisningsevaluering og undervisningsmiljøvurdering skal alle efterskoler lave og offentliggøre på deres hjemmesider.

Vi skal informere om hvordan vi gør i forhold til Inklusionstilbud og folkeskolens prøver på vores hjemmeside.

Til slut skal vi have links til overgangs­frekvens til ungdoms­uddannelser og karakter­gennemsnit på vores hjemmeside – begge linker til uddannelsesstatistik.dk

Officielle dokumenter

9. klasse
Agerskov Ungdomsskole tilbyder folkeskolens prøver i alle fag i 9. klasse.

10.årgang/AUX
Agerskov Ungdomsskole tilbyder ikke folkeskolens prøver for elever i 10. årgang/AUX.

Besøg os!

Vi afholder ikke efterskolernes aften i år grundet skitur.

Hvis du har lyst til at besøge os kan du tilmelde dig en af besøgsdagene.

Kom på besøg - Book en rundvisning